ایستگاه دوم: استراتژی دانش گام اول: چرا استراتژی دانش؟ ایجاد استراتژی دانش بایستی بر اساس ضوابط و معیارهای زیر اجرا گردد. این فرآیند باید تعاملات و مناظرات استراتژیک در مورد دانش را درون تیمهای مدیریتی تسهیل کرده و تحریک نماید. تا حد امکان باید بر چارچوب و اصطلاحات جا افتاده کسب […]
ماه: سپتامبر 2014
مرور ایستگاه اول مدیریت دانش
تا کنون با هفت گام که در ایستگاه اول در مدیریت دانش معرفی کردیم آشنا شدید. به صورت تیتر وار مروری به ایستگاه اول داریم: ایستگاه اول: اصول، مفاهیم و چارچوبهای مدیریت دانش گام اول: مدیریت دانش، چرا؟ گام دوم: داده، اطلاعات، دانش گام سوم: تعریف مدیریت دانش گام چهارم: عملکردهای […]
گام پاپانی ایستگاه اول مدیریت دانش
گام هفتم: استراتژی دانش و استراتژی مدیریت دانش استراتژی دانش: ابزاری است که میتواند توسط صاحبان کسب و کارها، تیمهای مدیریتی آنان، اجزای مختلف سازمانی و حتی افراد، به منظور برنامهریزی، پیادهسازی، کنترل اعمال و مدیریت موفقیت آمیز تغییرات با تمرکز بر دانش مربط با کسب و کار، مورد استفاده […]